Τεχνική Υποστήριξη
Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την εγκατάσταση ή τη λειτουργία κάποιου προϊόντος, παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με το τεχνικό τμήμα: info@gesystems.gr
Επιστροφή: Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αποστείλετε κάποιο προϊόν για επισκευή-επιστροφή, πρέπει:
- να επικοινωνήσετε πρώτα με τον πωλητή σας ή το τεχνικό τμήμα
- να συμπληρώσετε το έντυπο επιστροφής προϊόντων - RMA
- να στείλετε το/τα προϊόντα με Δελτίο Αποστολής και το έντυπο RMA που συμπληρώσατε
Επιστροφές
Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους αποστολής ή ακύρωσης παραγγελίας γίνονται αποδέκτες εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την αγορά βάσει του παραστατικού πώλησης (Τιμολόγιο/Δελτίο Αποστολής) και μετά από συνεννόηση με τον πωλητή ή το τεχνικό τμήμα. Βασική προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι η συμπλήρωση του εντύπου επιστροφής υλικού (RMA) καθώς επίσης και η έκδοση Δελτίου Αποστολής.
Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην εταιρεία μας στην ίδια κατάσταση που παραλαμβάνονται από τον πελάτη, χωρίς αλλοιώσεις της συσκευασίας ή του προϊόντος. Σε αντίθετη περίπτωση, Η GES SYSTEMS διατηρεί το δικαίωμα μη παραλαβής, πίστωσης ή αντικατάστασης.
Tweet
|